Bvc

Var ju som tidigare skrivet till bvc med anton idag.och det gick jätte bra. Han fick beröm att han var så fin i både kropp och hy. och följer kurvan fint göt han åxå!! Stark var han dessutom men både anton och alexander har varit starka för sin ålder. Såg nästan ut som han skulle ta ock krypa iväg när hon la han på magen.haha här hemma lägger han ju abra ner huvudet och vilar när han ligger på magen =)
Anton 6 veckor:
Vikt:4810 gram Längd:54,5 cm  Huvudomf:40,2

Så nästa tid vi har nu är inte förens vid 22 december.....

Nu ligger Alexander och sover och anton ligger i sitt babygy´m och tuttar på nappen, så ska fixa iordning lite mat åt han sedan får han gå och sova i sin säng förhoppningsvis.

Jag och Marcus ska ta lite julskinksmackor och spela lite alfapet ikväll med =)
och imån ska det handlas för vi behöver en ny skinka och mer julmust!!! ja de tog slut snabbt i år =)

Nu blir det mattajm för anton och få se om det är han eller jag som sover i sängen efter den matningen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack gumman, du är snäll du :) btw, ang inlägg längre ner, där du skriver att du inte duger som du är, det gör du ! jag tycker du är jättefin och helt underbar ! och dessutom är det flera stycken i min släkt som nämnt dig sen min födelsedag och sagt att du verkar så gullig och fin :D

2009-12-09 @ 22:04:43
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0