7år

Ja idag är det då 7 år sedan vi förlovade oss, och tiden den har gått riktigt fort, ja man blir rädd när man inser vad fort allt kan förändras.Brukar tänka tillbaka hur det var med allt då vi träffades. Kommer något någonsin bli sig likt som då eller kommer det bara rulla på framåt hela tiden nu?? ja de där är en fråga jag ställer mig ofta. Vissa saker saknar jag nått så enormt mycket så jag skulle vilja spola tillbaka tiden. Men samtidigt är jag så lyckligtlottad hur jag har det nu åxå så jag skulle inte vilja byta bort eller fölora nått av det som jag har nu. Ja de där är verkligen svårt..
Men som sagt 7 helt underbara år med den jag älskar mäst på denna jord. Vi har haft bra och dåliga stunder, men va fasiken det är ju nått fel om ett förhållande är helt problem fritt. =)

Julafton idag då, dem dagen gick lika fort som alla andra. Och barna har fått massa paket och vi lika så. Trotts att man säger att man inte ska ge vuxna julklappar längre så blir det så ändå. Jag vet inte men kanske är det omtanken som styr en ändå. Jaja alla blev då nöjda och glada.

Alexander var skrajsen för jultomten i år, han som skulle sitta i hans knä hela tiden förra året. Nu blev han som förstelnad helt och hållet. Och tomten fik varken en kram eller ett tack =)  Men samtidigt så var han ju så nyfiken på tomten åxå!=)

Nu sitter Marcus och Emil och spelar nhl09 här på ps3 och jag satt mig här för att blogga lite innan klockan blir för mycket, för jag skrev ju tidigare att jag skulle skriva lite om våran dag...

Tänkte skriva lite om anton åxå men nu ligger han och små gnäller på golvet så ska gå dit och sätta mig och busa lite med han. Så får väl knapra ihop något sen någon annan gång.

En sista gång nu då!! En riktigt GOD JUL till er ALLA!!!

Kommentarer
Postat av: cattis

GOD JUL

2009-12-25 @ 02:39:50
URL: http://chatarinasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0