23/12-2009

En liten dag kvar och om den susar förbo lika fort som alla andra dagar så är det ju julafton vilken sekund som helst =)  Ska väcka Marcus snart så han får ta hand om busfröet Alexander medans jag ska fixa de sista in för julklapparna som åter står, sedan är det bara en massa julklapps inslagningar idag! fy sjutton vad skönt de ska bli när de är klart.

funderar på om man ska göra sig så gammal som man känner sig och köpa bingolott tills uppesittar kvällen i kväll?? ja jag får fråga min andra hälft nu när jag ska picka på han! =)

Vid 15 tiden så skulle barnen på gården få gå ut till lekstugan för där ute ska visst tomten sitta och ha klappar med sig till dom =) ska bli kul att se vad alexander gör =)

nej nu ska jag sätta lite fart annars får jag väl inget alls gjort idag...

skriver nog mer sen idag när de finns mer tid till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0