11 December 2009

Har inte hunnit gjort så mycket idag, ja i övrigt tycker jag att själva dagen är seg men tiden går fort som vanligt.står väl inte på förens man ska lägga sig och sedan är det lördag. Imån blir det en tråkig dag skulle jag kunna tro. Marcus åker tidigt på morgonen och jobbar, sedan direkt efter jobbet far han till julbordet med hans jobb så han lär ju inte komma hem förens på kvällen/natten någon gång. Och ja han har ju självklart bilen så låst här hemma är jag åxå och sånnt hatar jag. Man känner sig inlåst i ett fängelse, att bara veta att man har bilen hemma gör allt så jäkla mycket lättare!
Han får fan ta sig till jobbet på något annat vis tycker jag, annars kan han köpa sig en skrot bil att köra i. Men jag har väl ingen talan känns det som, jag ska väl abra gå runt och se glad ut.

Nu börjar Anton tröttna på att ligga och le vid sitt babygym, så ska väl sätta mig och gosa lite med lillfisen här.Alexander han sover middag han, fick han inte i säng förens vid 1 tiden så han lär då sova minst 1 timme till iallafall.

Ja jag får väl ta och röra på mig och sedan får jag hoppas att de blir någon lucka senare idag så man kan avvärka ett riktigt inlägg här =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer och hälsar på dig under dagen om jag hinner :) men annars kanske vi kan hitta på något på kvällen, se på någon film och mysa lite, kanske äta något gott tillsammans... men det finns en hake då =)... om jag går hem till dig, sen om du skulle kunna skjutsa hem mig när marcus kommer hem ? för jag vill inte gå ensam när det är mörkt ute...

2009-12-11 @ 18:27:14
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0