1 december

Nu ska jag bara slänga ihop ett litet blogg inlägg sedan ska jag klä på mig lte varmare kläder för sen ska jag ut oxh frysa.För nu ska den där jäklans julebelysningen upp!!! Lika bra att passa på nu när alexander är på dagiset och anton sover, ja marcus sover åxå så det är lugna huset här nu =)
Sen måste jag ju vara klar till klockan 11 för då här jag tvättstugan. Hoppas jag får in deras mattor nu då. Har liksom aldrig varit där i tvättstugan och kan ej med deras maskiner. Jag trivs bäst med min egna här hemma =) men jaja bra att lära sig nått nytt åxå, om jag nu lär mig något av dagen!

1 december nu då och idag ska alexander få öppna sin chockladkalander. får se om det är någon höjdare då. det lär ju visa sig men den ungen tackar väl aldrig nej till en godis bit!! =)

Jag lyckönskade erica igår och hon kom in på utbildningen, så är super glad för hennes skull. Hon är verkligen värd detta!!

Och i nattens inlägg bad jag om snö, knappt 1 timme efter det så vräkte det ner snö ute =) Men tyvärr så var det inte minus grader först så det är inte mycket snö kvar inte. Men lite lite vitt ät det ju ute nu =) Men det får ju  järna komma lite mer så det blir så där jätte vitt ute!!

Nej nu ska jag ta och dricka ett glad med julmust och sedan sätta lite fart.

Ha en kanon dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0