utvilad

Ja de ska man väl vara nu då, men jag som inte kan sova riktigt under nätterna känner mig inte så jäkla utvilad. men det har jag inte gjort på ett bra tag heller, så jag hoppas de vänder sen när lillskit har kommit ut till oss =)
fick iallafall sovmorgon idag och nu har jag läst tidningen,käkat frukost och sen har tuna byggen varit hit och fixat gångjärnen på luckorna under diskbänken. nu sitter jag i telefonkö till försäkringskassan för jag har ju inte fått mina pengar ännu, måste ju veta när dom kommer för vi har en hel hög med räkningar här som ska betalas så snart som möjligt. men om jag känner på mig rätt så har de säkert blivit nå trassel och jag blir utan mina pengar, men så kan de väl inte bli? jaja de får väl visa sig när jag kommer fram. det skulle vara 22 minuters vänte tid och jag har plats 54 i kön just nu, jag startade på 112 så lite framåt går det ju =)

Sen efter jag har ringt dit så ska jag ringa tunabyggen och höra hur de blir med våran kyl och frys, sen är dom ärendena klara, då är det bara alla bäbis saker som ska in från förådet sen ska vissa saker ut i förådet åxå. sen är det gräsklippningen som är viktigast iallafall, för städa osv de kan jag göra fast alexander är hemma och busar, visst de tar lite längre tid eftersom han ska dra fram allt man städar undan men han vill ju bara så gärna hjälpa till =)
Så ska hämta han om 4 timmar så får se om man hinner göra hälften av alla saker iallafall..

Fan är lite avis idag jag. För idag så åker mamma,pappa och erik till stockholm för att sedan sova på hotell 1 natt sen åka vidare till bulgarien i en hel vecka. jag som skulle följa med. Men så blev det inte för jag får inte flyga längre =(
men men hoppas på att få åka utmlands om något år ändå =)

nu kom posten åxå, vågar man hämta in den eller är dte mer räkningar??eller är det någe roligt kanske? jaja får hämta in den så fort jag kommit fram. för nu går de fort fram, jag har plats 20 i kön nu så jag får ta och av sluta här för klarar inte av att skriva blogg samtidigt som jag ska prata i telefon, för jag skriver de jag säger eller så skriver jag de dom säger =)

men får väl försöka slänga ihop ett inlägg ikväll om hur dagen gått.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0