Av s.......

Ja jag msåte få skriva av mig lite grann, men om vad vet jag faktist inte men kan ju börja skriva lite smått få se om de ploppar upp nått i min lilla skalle =)

Kollade på en film som heter lilja 4-ever i lördgas.Och jag kan bara säga att det var en helt världelös film i mina ögon, den dåligaste och långtråkigaste film jag någonsin har sett. Jag rekomenderar den verkligen inte.

Kollade även på svensson svensson för dom har börjat med nya avsnitt igen nu, å hur kan man göra det så roligt? jag skrattade hela tiden nästan. En sånn familj skulle jag vilja ha!!=) Fast gustav skulle nog vara jävlit dryg på längden..=)

Jaja alexander vaknade 07.35 idag så vi åt gröt vid 8 tiden sedan har jag rensat ur alla sängkläder i sängen. så nu tvättar jag lite granna, blir 1 till tvätt efter den hära. Sen ska jag lägga i nya sängkläder. Jag älskar när det är nya sängkläder i sängen, allt känns så mjukt å skönt när man går å lägger sig.Jag känner mig som en drottning av att ligga så!!!=) Jag vet jag är nog knäpp, men denna gång ska jag lägga i torra sängkläder iallafall.Sist var dom lite blöta å fuktiga.=)

Väntar fortfarande på min mobiltelefon som jag beställde den 21 juli. så har nu väntat i 2 månader,  i vanliga fall ska man bara vänta några dagar eller veckor. men jag ska ringa dit i dag, nu snart å höra vad som är problemet. så får väl skriva mer om det sen när jag vet mer!

Jag å alexander skulle ha tagit en promenad med angelika å wilma men har inte fått något svar på mitt sms så jag får väl vänta och se hur det blir.Men kan ju säga att de inte är något vidare väder att gå i. =( Svin kallt å ruggit.
Jag blir så deppig på hösten, de är så grått å trisst.Spelar ingen roll om de blir fina färger på löven jag mår ändå piss på hösten.

Blir du deppig på hösten?Varför/varför inte?

Nu så somnade alexander i min famn så ska bara bära ner han så han får sova i sin säng istället. kommer snart igen  =)

Så nu var det fixat..=) Vi har kommit på att alexander pratar och låter i sömnen + att han grinar i sömnen åxå.  Vet inte hur många gånger jag gått in till han för jag trott han var vaken men så drömmer han bara. de låter som han prtar med sig själv som han brukar göra när han är vaken. =)

Sen har han även blivit mörkrädd, så när vi lägger han på kvällen så får vi inte gå ut ur hans rum, vi får inte släcka lyset.Och ibland måste vi til och med lägga oss i våran säng med han tills han somnat sedanbära in han till sin säng. Så har han aldrig varit förut men alla barn ska ju gå igenom alla faser i livet.


Nej nu ska jag kolla vidare och ringa lite samtal.
Skriver mer sen.


Ni som läser min blogg, vad vill ni att jag ska skriva om??
Självklart komme jag fortsätta skriva om vad som händer i våra liv men mer då?
Kom med förslag tex. samhället,aborter,jobb,politik,barn,gradivitet. Ja allt inom himmel å jord.


Ha en bra dag!

Älskar<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att graviditet vore en bra idé ! det intresserar många och jag väntar fortfarande på din graviditet/förlossningsberättelse som du skrivit för länge sedan att du ska skriva om i din blogg =P

2008-09-22 @ 18:02:30
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0