sol

Solen kikade fram en kort stund nyss och det fick mig på lite bättre humör, men denna jävla dator ska cpa sig hela tiden, den är så seg å fittig...ursäkta mina ord men jag blir så lack.


Finns det nån snyggare,sexigare tjej än Leona Lewis??nej och hon sjunger sjukt bra....Jag är kär!=)

jaja idag har det spelas Leona Lewis och takida i högtalarna...=) de har gjort så att dagen har funkat.

Allt som jag hade tänkt skriva bara försvann och det finns mer jag kan skriva men inte borde skriva så därför skiter jag i det anars komme jag få käka upp det sen....
nej nu ska jag hänga den sista tvätten sen ska jag väl fortsätta försöka rensa denna svinstia.....=)

ha en trevlig lördagskväll allesammans!

Älska! Älska inte? Älska! Älska inte? Älska! Älska inte? Älska! Älska inte? Älska! Älska inte? Älska! Älska Inte? Älska!
ÄLSKA!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

TAKIDA !!! du, om dom spelar på p&l nästa år, då ska fan du gå med mig !! älskar dig ! <3

2008-10-05 @ 00:21:58
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0