snö

Ja nu har första snön fallit över borlänge =) men ikke ska den få ligga kvar elle, de är ju 2 plus grader ute.

Nu vill jag att de ska bli december så jag får ta fram allt som tillhör julen!!!
å kollar redan nu efter kulskinka för de ha jag varit sugen på sedan i sommras..=)

Alexander är inte bättre idag heller, får se om de blir bättre tills imån annars får jag väl ringa bvc elle nått eftersom de står på alvedon förpackningen att om ett barn är sjuk i 2 dagar å äter alvedon så ska en läkare kontaktas...


blev ju inte alls på bättre humör idag, en riktig ruskig,kall å dyster dag verkar detta bli.

Har så mycket jag vill göra men inget görs för ha inget hopp,mod å ork just nu.


Fan vad kallt det ska vara då!


det finns personer jag älskar högt på denna jord och jag komme alrig kunna förklara min kärlek till dom så jag låter de vara osagt.

Ha en bra kalldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0