fredag

Japp de är fredag idag men jag har det som en lördag elle söndag..=)
Men  följde med mamma,pappa å erik till sågmyra till lager 157 ....fan va billiga å fina kläder dom har där...
Synd att man är nästan pank, skulle ha varit dit när man ha pengar i stället...Hittade jätte mycket jag ville ha...Jag räknade ihop allt och för 200kr skulle jag få 3 par byxor,2 toppar och 2 tröjor...japp 7 plagg för 200kr å då är det märkeskläder...
men hittade iallafall 3 st pjamas till alexander han fick själv plocka ut dom..hehe  han blå höll dom hela tiden inne i affären..=)
Två st i storlek 86 och en i storlek 92...men då ha han då pjamasar ett tag  =)

När vi gick i affären så mötte vi en barnvagn med en sittande flicka i ca, 1års åldern, hon satt å drack välling eller mjölk från en nappflaska...Och när vi går förbi dom så tar alexander ut sin napp ut munnen och lägger den fint i sitt knä sedan sitter han å rå glor på flickan sedan börjar han skrika...ja gisa vad han ville ha..  Jo hennes välling!!  å han gav sig inte förens vi kom ut ur butiken å jag fick ge han mat nere på ett fik...hehe  Vad roliga dom är när dom är små..hehe  å smarta är dom åxå.... =)

Sen har alexander varit halv gring idag, har fortfarnde ont när allt tandkött håller på att spricka upp pga tänderna nu ju  =(  men han har då druckit mycket vatten å då ha de blivit bättre....är inte så sugen på att äta så mycket mat, gör nog ont det med skulle jag kunna tro..  Inte för att jag komme ihåg själv hur det känndes att få tänder men ändå...

Nu ska jag vänta på att marcus komme hem med bk...de var as länge sen vi åt det och både jag å marcus ha inte ätit nått på hela dagen..så båda är matta å trötta å ingen ork att göra nå mat...

Han har jobbat åt hemglass idag därför är han så sen..=(

Leksand vann med 10 mål i mot 1...så  tvåsiffrigt igen för deras del och baguetten han är på topp...han gör bara mer å mer mål hela tiden. Han måste ha varit på nått träningsläger under sommaren  =)

Nu kom han. MAT!

Godnatt..

Älskar!<3

Kommentarer
Postat av: a

Visst är baggen bra, jag blir nästan lite tårögd =) Göra nåt på söndag kanske? Spela nått spel kanske?

2008-10-11 @ 07:25:47
URL: http://ekis.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0