Torsdag

Alexander ligger och sover middag just nu,
så jag ska väl ta och pilla i mig lite mat.
Sedan ska vi uträtta 2 st ärenden och
sen kan vi åka till Erica och hälsa på.

Funderar på att köpa något annat till henne för
jag blev jätte missnöjd med pressenten.
Ni vet man får en bild i huvudet på hur
pressenten ska se ut när man köper den,
sen så ser den helt förjävlig ut istället =(
Blev inte alls som jag hade tänkt mig.

Fint väder är det ute också
solen lyser in genom fönstret
och man kan tro att det är vår ute!
men nej nu ska vi ha vinter.
Jag längtar tills det blir alldeles vitt ute av all snö,
och man ser alla barnen springa runt och leka i den.
man får sitta inne med en varm kopp med te eller chocklad
och käka lite pepparkakor elle lussebullar =)

Snart får man julpynta också. Då ska det spelas
julmusik på högnivå och riktigt fint ska det bli!

Försökte lägga ut våran gammla vagn på tradera idag men
det gick inte alls som jag vela så det blev ingen annons.
Bilden var förstor elle vad  det stog, så jag får väl
försöka fixa det någon annan dag.
Jag får nog helr enkelt ta om kortet eller nått.

Jaja nu ropar min mage på mat så de är väl lika
bra att springa ner och äta lite innan
bustrollet vaknar för då bli de full fart!

Ha en underbar dag allesammans!!

Kommentarer
Postat av: sadhistory

Öppna bilden i paont och spara som sen valj filformat jpeg innan du trycker spara. Borde funka.



Annars gå in på bild sen ändra storlek/snedställ sen ändra 100% både på vågrått och lodrätt till mindre, borde funka och spar även den i jpeg format.



Annars får du ta om bilden men ska funka när du för så :)



2008-11-20 @ 17:39:07
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: sadhistory

PAINT ska det såklart stå och inte paont =)

2008-11-20 @ 17:39:41
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0