god morgon

Fast vi var ju uppe vid åtta tiden så vi
har ju varit vakna ett bra tag =)

petra var förbi en snabbis innan hon skulle
åka vidare, och alexander blev jätte blyg för
henne. Han kollade bort hela tiden.

Ska ta och försöka plocka ihop lite mer idag, men
alexander är på ett riktigt häng humör idag
så han hänger i mina byxor hela tiden.
Jaja annars får jag väl fortsätta kväll när marcus är hemma
åxå, för då kan han å alexnder leka medans jag fixar.

alexander hittade nyss en tom bilpåse trodde jag men de fans en
rosa liten bil kvar som han var snabb att ta in i munnen.
Men sen tog han ut den igen å satt å sög på den.haha
så jag kunde ta den utan problem.
Han hittar allt den dära =)

Idag ska jag(vi) hinna emd mycket.
Ska till dollar store och kolla efter gardiner och lute till.
ska till ica maxi och handla mat,saker och en massa mer.
Ska till systemet och köpa öl och cider tills på fredag.
Ska upp till amsberg och hjälpa mamma och morfar.
Ska få fram mer julpynt och städa.
ska fixa massa sker inför fredagen.

ja de är säkert fler saker men jag glömmer ju jämt bort allt =)

Imorse så kom ekis hit åxå.
Ja fan klockan var ju inte ens 5 på morgonen.
Men de va tur att han ringde för marcus hade somnat om
efter att hans klocka hade ringt.
Man ligger där och försöker sova sen hör man hur det
rasslar av nycklar, jahapp nu är ekis här. =)

De är inte många som får besök innan 5 på morgonen av sina vänner =)
Vissa skulle nog bli tokiga om de skulle hända =)

NU ska jag ta bus ungen å busa lite med han innen vi ska börja
beta av den långa listen med alla saker som ska göras idag.
Jag ger då upp julpytandet nu medans han är vaken iallafall.

ha en bra morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0