Fredag

Ja och så har denna dag kommit och just nu
känner jag mig en aningen stressad.
Jag hade tänkt fortsätta få upp det sista
julpyntet eftersom jag ej blev klar igår.
Så hoppas jag hinner nu!!

Sen ska jag plocka ner tvätten och kanske lägga i en ny.
Ska även försöka hinna duscha,
kassta en berg med sopor och gammla
julsaker från flera år tillbax.
Fixa till lite tills ikväll.
Packa allt som alexander ska ha med sig
till mormor & morfar.

JA med andra ord så måste jag sätta fart nu!!
Kan bli en aningen svårt nä man har ett busfrö
som river ner allt man sätter upp =)

Få se om jag skriver ett inlägg senare innan vi åker
till leksand på helkvällen.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0