fjärde

Japp nu har jag fått min förklaring men det tog ett tag. Som sagt så har alexander varit jätte ledsen å grinig idag och jag har försökt kollat och kännt i hans mun hela dagen om det kunde vara en till tand på G. Men han total vägrade och efter många försök så gav jag upp.
Men nu på kvällskvisten så var han så trött så han nästan halv sov i mitt knä, då passade jag på och känna efter och visst där uppe så har fjärde tanden börjat komma upp och den lär då ha kommit upp väldigt mycket idag efter som den inte känndes alls igår.
stackarn som har så ont. Tänk er själva när ni har ont i tandköttet eller i tänderna, man håller ju på å avlider då ju. Men dom här små liven kan inte göra nått åt det.
Tänk om jag bara kunde hjälpa han, jag får ont i mitt mammahjärta när jag ser att han har ont.
Hoppas han är bättre imorgon, å att tanden inte komme värka så mycket.

Annars så har vi busat hela dagen, fast på hans villkor eftersom han inte haft världens bästa dag idag då... Men det har fungerat, sedan ha vi tagit en promenad men det är så jävla trisst att gå själv, elle själv å själv går jag ju inte jag har ju alexander. Men nån att prata med skulle inte sitta helt fel när man går en promenad på över 1 timme.
OO shit vad kallt det var då. inna jag gick så var det  -0,6 grader och när jag kom hem så var det - 3,2 grader. Så det blev as kallt ganska snabbt ikväll tycker jag.

Fan vad lyhört det är i denna lägenhet, har nu i ca.30 minuter hört grannarnas tv och jag har även hört dom bråkat om nått. tror det var om bilen dom bråkade. Å då sitter jag å knappar på tangenterna själv åxå..
Då börjar man ju undra jur mycket dom hör av oss, ska man aldrig mer ha vuxenmys i sängen?? Elle ska man aldrig mer våga höjja rösten å säga nått sjukt??

Jjajja blir så lätt irreterad just nu, jag har varit grinig å lätt irreterad hela denna vecka för tant röd kom på besök i söndags, men hon ska nog åka iväg imorgon igen. För hon har då packat alla sina saker idag så de finns inget kvar som är hennes =)

Fy fan vad jag är sjuk, kan bara sitta här  å börja as garva rakt ut men inte vet jag vad jag garvar åt elle..=)
Man kanske blir så när man känner sig ensam, å inte har någon att skratta med ?? =/

jaja nu ska jag kolla vidare här å bli litte dummare än vad jag är för tillfället =)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: a

Jepp, kallt som attan var det idag/ikväll.

2008-11-14 @ 02:32:16
URL: http://ekis.blogdog.se
Postat av: sadhistory

Vad alla klagar på att det ä kallt då. Kylen har ju inte ens kommit än i år, varit 2-3 dagar man gått runt och frysit än så länge den här vintern pluss någon extra morgon men idag var det fan as skön kyla ute enligt mig :). Ekis gnällde som fan att de va kallt kan jag säga dig hehe.

2008-11-14 @ 04:49:23
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0