Full Rulle

Idag så har vi flängt runt och inhandlat massa saker....

Så nu har vi en stor pool på gården, som minst 6-8 vuxna kan sitta i..hehe  så jag,marcus å alexander badade idag å de tyckte alexander var jätte kul, han har aldrig plaskat så mycket hehe  =)
Sen har vi en ny grill nu, så tycker vi ska inviga den nya grillen så snart som möjligt!!!!! =)

Har även haft upp en bambuvägg för att få lite skugga plus att de blir mysigare att bada....Å ett parasol är åxå köpt så jag å alexander kan sitta ute i skuggan  =)

jaja börjar ju se ganska fint ut, fast han bara köpa en sak till mina blommor så de återstår att köpa mer blommor och nått som rosen kan klättra på för den har blivit förbaskat stor å större blir den...=/

jaja nu ska jag gå å ta en drink med marcus  sen får vi se vad natten visar....


Blir nog fullt upp imån med skulle ja kunna tro....


Älskar min underbara familj!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0