4 Månader

Idag så blev Alexander 4 månader och den där jävla tiden bara springer iväg....
Han lär sig nya saker hela tiden och han gör livet värt att leva!!!


Blir tokig, nu när marcus jobbar å han har bilen så blir man att sitta fast här hemma, man kommer fan ingenstans, å de mår man skit dåligt över...Har kollat på massa billiga bilar som man bara kan ha som andra hands bil att åka i....Men vart ska jag få dessa pengar från da?? Å inte skulle du hjälpa till heller??!!



Att åka iväg med en familje medlem å prata å handla i ca.1-2 timmar är as lång tid.....

Men att åka iväg med familjemedlemmar å prata i ca.  2-4 timmar de är inte lång tid???

att bli sur över en sådan sak, då kan jag fan åxå bli sur....

Å jag kan säga nej, de gör jag mer än att säga ja.....men du där emot kan inte säga nej till vissa personer....

Jag blir så matt....


Men jag fick sitta själv med alexander å kolla på UB,DHW och AA.....Men de gick bra de med....vi satt å myste i soffan å de lät verklgen ut som han sa MAMA två gånger, men de är väl bara nått som kommer ut ur hans mun just nu...som inte menas..hehe


Jaajaa nu ligger han å håller på att slå sönder babygymmet som vanligt..hehe  han är för go min lilla pöjk....

Ibland undrar jag hur de skulle vara att bara försvinna....skulle alla bekymmer åxå försvinna då??


jaja nu ska jag göra annat innan jag blir helt tokig....


God Natt!

Kommentarer
Postat av: disa

grattis alex =)!

2008-05-07 @ 09:54:39
URL: http://disis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0