Tack!

Fick en super fin bukett med massa blommor i....sen var de etyt fint kort med en fin text marcus hade skrivit....blev så glad....vi som sagt att vi inte skulle köpa nått...så han får väl nått sen av mig..=/

Men tack så mycket,blev verkliogen skit glad!!!


Idag har vi varit till läkaren med alexander, som tur var så va de inget farligt så han är frisk... sen har vi köpt bilstolen som vi fastnade för, å jag har även tagit en tripp upp te amsberg med alexander..han älskar verkligen sin nya stol, han sitter ju högre å då ser han ju mer..hehe  han satt å babbla hela vägen dit  =)

jaja nu sover han, å ja tvättar å kollar på fotboll...

Tror de blir 1-0 till sverige..elle vi kan ju hoppas, fö dom vinner aldrig när ja kollar..=(


Älskar  min familj,,tack för att jag har er!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0