Midsommar

Igår så var det midsommarafton och vi var först här hemma å fixade med gräsklippning,krattning m.m
sen tog vi de lite lungt sedan gjorde vi oss iordning och drog till marcus mamma....där beställde vi hem kinamat och åt...männen drack även öl....vi blev kvar å kollade på turkietmatchen och jag tror fan turkiet tar hem de här, med deras tur och vilja så är dom fan otroliga....ta bara den där matchen dom låg under med 0-2 och dom var tvugna att spela oavgjort för att va kvar...vipps så gör dom 3 snabba mål å vinner den matchen...=)  Så jag får se min favvo tränare fortsätta  =)
Igår dom låg under, de är i slut sekunderna och vem får inte in målet precis innan avblåstningen??jo turkiet!!!=)  får återigen se min favvo tränare gå vidare...

Jag undrar hur många huvudvärkstabletter den tränaren äter per dag??Å undrar vad han säger när han är som upprördas?? =)

Jja vi kom hem till tolv i natt....Alexander fick va vaken till dess fast han somnade en sväng i min famn innan vi åkte....

Jag hade även namnsdag så grattis till mig då!!=)


Idag så är det midsommardagen och vi har inget planerat.....ser rejält mulet ut, så får se om nån sol vil kika fram....
Alexander har precis ätit gröt. Nu ligger han å leker på golvet...

Marcus ligger å vilar,, vet ej om han är bakis elle bara trött??=)

Nu ska ja göra nytta!!!

Älskar min familj!!<3



Sverigefan som inte är besviken att dom är ur!!!=)



ser ut som bingo fast mycket sötare!!!<3



Leksandsfan som hoppas på Leksand detta år!!=)


CHARMTROLLET SJÄLV!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

herre gud vad söt den ungen är ! riktigt charmtroll :)

2008-06-21 @ 15:15:14
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh så söt han är!:) Nej jag vill ju till USA och nu så har jag bestämt mej för att dra dit nästa år. :) Ja självklart kan vi det! Skulle vara jättekul! Vi kommer hem nu på onsdag till P&L. Ska ni gå i år? Kramar Jessica

2008-06-22 @ 12:16:22
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0