Dagarna

Springer förbi som vanligt...Men i fredags så blev Alexander hela 5 månader och han lär sig något nytt var dag...=) De är ju järre kul att leka tittut!!!
Var i AMsberg å fixade inför dopet som ägde rum på lördagen. Tog även ett svalkande dopp i deras pool,alexander skvätte som bara den!
Tyvärr var marcus tvungen att jobba annars hade vi kanske badat där hela familjen..elle kan man kalla oss familj??

Jaja sen på kvällen så bakde jag 2 plåtar med kärleksmums till dopet så gick väl å la oss vid 01.30...
Bakade en plåt på morgonen åxå...

Så på lördagen så var vi i amsberg å fixade det sista, sedan bar de i väg till kapellet...där alla redan var(nästan)
Fick väcka alexander eftersom han somande påvägen dit,han var ju så trött...Så trodde han skulle skrika å grina hela dopet, men nej..han var så duktig så..han var glad hela tiden... =)
Men svettit var det,alla vi 4 därframme höll fan på att svettas ihjäl....jag trodde ett tag att jag skulle svimma åxå...=/
Sen efter dopet så bjöds det på fika ute på logen hemma hos mor å far...
Jag hade inte sånna höga förväntningar så jag blev inte besviken iallafall....tur var väl det...


Alexander fick massa fina och bra doppresenter...Som han tackar för väldigt mycket!

Sen på kvällen så åkte vi + ekis hem till teres å karlsson, där blev det grillning...å drickning för grabbarnas del...(ovanligt va?)
Kom väl hem vid 1 tiden-----

Söndagen var en lugn hemma dag....men fotbollstittande.....
Hände inget alls den dagen....söndgar är ju trökiga å de visar verkligen denna söndag...

Hur kan folk bli så förändrade??att sånna saker är så viktiga??

Måndag idag då....har varit på stan å öppnat ett sparkonto till alexander, funderar på att öppna en fond elle nått åxå men de visar sig...sedan var vi på kupolen å kollade på bilbarnstolar, så nu har vi hittat en vi ska ha....ska bara dit å köpa den nu!!!=)

Sen har vi grillat hambugare och kollat på fotboll....

Är inte på så bra humör just nu men de hinner väl vända...blir bara så paff å besviken på mig själv...men de är jag själv som sätter mig i skiten, jag kan sätta stopp för det när jag vill...


Har funderat på de mycket men vill inte vara en om allt hela tiden....Känns bättre å vara fler....men hur långt får det gå??de slutar väl med döden som allt annat....


Jag går i mina drömmar om att få gifta mig med den jag älskar...

sen hör jag hur folk säger att giftemål är väl inget måste, att dom inte tycker de finns någon mening med att gifta sig..

När man gifter sig så blir man familj på riktigt tycker jag,å när man dör så underlättare för deras barn om man är gifta... Lika om man är gifta å ens partner dör så ärven den nadra allt + barnen ...men om man  bara är sambo så går  det till den avlidnes familj(föräldrar + syskon). tycker de är en stor betydelse att gifta sig, man gör det bättre för sina barn..men visst man kanske inte bryr sig så mycket om sånnt....


Jaja ska ner å käka lite chips,kolla på fotboll ocj spela fia med knuff med älsklingen nu...

ha en trevlig dag!


Älskar min familj!!((Elle kan jag kalla de för familj?)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul att dopet blev bra!:)

Oj, är han redan fem månader? Tiden går så fort!:)

Ha det så bra!

Kram Jessica

2008-06-10 @ 00:21:57
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0