nej nej nej

Jag vill inte bli någon sånn där grinkärring, blir alla det elle??
Jag kan ej rå för det men komme alltid ha agg mot vissa personer....
I nu läget känner jag nästan att jag snart måste tvinga en person att välja  mellan 2 personer...
Hur kan man må så illa??

Blev så besviken igår så jag var fortfarande sur/ledsen när jag vaknade imorse. Å inte blev de bättre nu heller...=(

Ibland känner jag att jag skulle kunna ta mitt pick å pack å dra där ingen hittar oss. Men skulle aldrig kuna lämna marcus på ett sådant sätt. Lite mer skinn på benen har jag än så..om de skulle behövas...=)

Jaja fyllde 21 år i lördags så vi grillade å  tog de lungt...känner mig gammal nu.....aj aj aj
HAde fika för familj å vänner igår och fick massa fina pressenter som verkligen behövdes....

PÅ kvällen blev de dock inte som jag hade tänkt mig, men men är van att ta smällarna som kommer så klarade mig igenom natten ändå...

Idag ha mamma å erik varit här, så jag,alexander å erik ha svalkat oss i poolen. Sen har jag färgat mammas hår.Å de va inte populärt av alexander, han blev vettskrämmd hur hon såg ut å jag har aldrig sett han grinat så förut, han  panikgrinade verkligen..=(

nu vaknar mitt charmtroll...hejsvejs

älskar min familj om jag har en?!

Kommentarer
Postat av: disis

gumman då:(... grattis i efterskott! ja kommer till borlänge till helgen.. ska vi ses ? kramis

2008-07-28 @ 18:58:37
Postat av: Anonym

är det fel att besöka en familje medlem..och vi är en familj....

2008-07-28 @ 20:00:18
Postat av: Anonym

vi ska ha lite semester :) shoppa lite. gå ut och ta några drinkar på kvällen, och sen får vi se vad det blir :)

2008-07-29 @ 12:30:32
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott!!!:D

2008-07-29 @ 21:51:58
Postat av: Jessica

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en fin dag!

2008-07-29 @ 21:53:01
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0