Dalicarlia

Ja det är ju dalicarlia veckan och vi har varit där både måndag å tisdag nu....ha ju flera stycken vi springer runt å kollar på....å alexander tycker de är så kul å intressant med allt som rör sig å allt som låter =)

Ha några från marcus släkt sen är de några från min släkt så ibland får vi ta å välja vilka vi ska se...

Marcus lillebror gjorde sina allra första två mål idag,.,, han va så glad så..=)

De ser så mysigt ut med alla kärlekspar som går runt å myser elle sitter där å myser...jag tänker tillbaka på den första å andra somaren jag va tillsammans med marcus då....då när man va så där ung, då när man såg ut som alla tutterdovor där nere nu... finns vissa saker jag verkligen längtar rillbaka till.... men de komme nog aldrig mer komma igen...

Vi är inte som förut, jag är förändrad, marcus är förändrad, våra liv är förändrade ja allt är förändrat å de komme aldrig mer bli sig likt....De blir mer å mer anorlunda för var dag som går...

Varför kan man inte få plocka ihop dom där allra bästa sakerna som man vill ha, å lägga dom på SPAR???Och de man verkligen vill ha ogjort kan man väl trycka på RADERA ??de vill jag verkligen....jag skulle nog vara mer hel då, jag skulle nog vara mer glad då, jag skulle vara helt överlycklig då.. Men nu är inte fallet så....jag ha gått misste om så mycket att jag aldrig komme kunna förlåtamig själv....Men jag har även vunnit mycket eftervägen åxå....

Ha vunnit en underbar sambo, har vunnit en underbar son, har vunnit underbara vänner....

Men tyvärr så övervinner de jag ha förlorat....visst vissa av domsakerna skulle ja nog kunna få tillbaka, men vägen dit är väldigt lång å krokig...

den där listan om mina drömmar å de jag vill ha, de kommer snart..idag ha ja ingen lust med den...

är redan så besviken å lessen på mitt liv just nu.....å sitta å srkiva ner mina drömmar som jag NU vet att dom ej komme bli sanna, de tar fan kol på mig, så därför ta jag de nån annan dag när jag kan ta de meed en nypa salt....=(


Drömmar kommer, drömmar går men hoppet finns alltid kvar...Men mitt hopp har nu försvunnit...

de känns som jag själv ha stängt in mig i ett fängelse..är de så här jag vill ha de??är de så här de komme va??

Jag ställer mig ständigt flera olika frågor men jag saknar svar på dom nu...


Elle innerst inne så finns svaren, men de är inte dom svaren jag vill ha så jag låssas som jag inte hör dom....


Snälla rädda mig ur detta fall, jag vill inte falla mer....jag vill inte försöka gräva mig ur min egen grav.....


Tänk om jag bara kunde ta mod till att berätta, men de går inte, inget går längre...

Kan ej prata med min familj, kan ej prata med mina vänner kan inte ens prata med min älskade....

Allt skulle bli så fel, saker skulle tas fel och vissa saker skulle nog bli värre....

Men jag fortsätter att hålla huvudet uppe med ett falskt leende och låter dagarna bara springa iväg...

Ska gå å lägga mig nu innan de spårar ur totalt....men får väl gå å sova själv som vanligt....

De finns ju fotbolls spel elle tv elle internet som är viktigare på kvällarma, så vissa kan ju inte lägga sig förens efter 24.00 men jag orkar inte med det nu....


men får väl skriva mer nån annan dag....men när vet jag inte...


Älskar Dig Gubben Lilla!!Du Är Mitt Allt, Utan Dig Ingen Mig....Du Är Mitt Hjärta...Du Får Mitt Hjärta Att Slå Vidare Fast Det Redan Gett Upp...Du Blev Min Räddning...Du Älskade Lilla Barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0