Arg

Hur kan man bli så arg på sig själv??Vill bara slå ihjäl mig själv ibland...jag bara förstör ju  =(

denna vecka har inte börjat nå bra...måste fan rycka upp mig nu.....om man ska lyckas med nått nångångh i livet så kanske de är daggs att börja rycka upp sig nu....


Mne vart är orken?
Vart är  viljan??
Vart är lusten??

Orken kommer nog sen...
Viljen finns aldra längst in men den har svårt att komma ut...
Lusten kommer å går som den vill...


Ingen kan se hur sårad min själ är....Ingen kan förstå hur dåligt jag mår...

Jag har lyckas satt upp en fasad om hur jag mår....de flesta skulle nog få en shock om jag sa sanningen om hur jag mår....

Jag mår så dåligt att jag har tänkt tanken att jag inte vill leva mer...men jag kan inte lämna mitt lilla hjärta utan  en mamma...=(

Trodde allt skulle bli så mycket lättare efter att jag hade fött alexander, men nej de blev nästan lite värre...
Men kärleken  till alexander  ger mig hopp å styrka att leva vidare...

men hur länge orkar jag?? Jag kommer ta död på mig själv........

Skärpning nu för fan... men de går fan inte själv..............

Tänk om nån bara kunde förstå mig, berkligen förstå mig....

utan att jag skulle behöva berätta om hela mitt liv...

Jaja ska väl gå å lägga mig snart, kanske blir en bra dag imån, men de tvivlar jag på..........=(

Älskar vårat charmtroll och hans underbara pappa!<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet att vi inte har haft sådan bra kontakt och sådär men du ska veta att du alltid kan prata med mej om du vill det. Det är bara att ringa! kramar!

2008-07-02 @ 23:39:35
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0