Tiden

Ja tid, vad är det egentligen? Bara en sak man blir stressad över...
Men tid är så mycket mer än de åxå...
De kan räknas i sekunder,menutrar,timmar,dagar,veckor,månader,år ja så där kan man hålla på i evigheter...

Men tiden är en dyrbar sak som man ska ta vara på...

Det är liksom ingen som vet vad man får leva för tid....vissa får leva i några dagar vissa får leva i över 100 år....

Man säger att man ska njuta av tiden, men tänk dom människor som går runt med brustna hjärtan eller bara allmänt mår skit.....hur ska dom kunna njuta??

Det är inte säkert dom kan läka sina sår själva.....De är faktist svårt att läka sånna sår.....för dom sitter oftast kvar hela livet mer eller mindre....

Men där kommer vännerna in, dom ska ju finnas där för varann, dom ska ställa upp och stötta....Ska kunna ge den hjälp som behövs....

Är du en sånn vän?? Hur långt skulle du gå för din vän?

Ibland får jag en tanke som väcker många minnen...
Då får jag även massa frågor i mitt huvud...
Är jag en god vän?
Hur skulle jag kunna hjälpa min vän?
Hur långt kan jag gå?
Har jag vänner?

Ja massa knäppa frågor som man kan älta runt i huvudet i evigheter....

Den känslan jag får av det är så dryg, att jag bara vill blunda och försvinna...

För tyvärr så har jag svar på för många frågor....Dom svaren vill jag inte ha....

Hur fan ser inte detta samhälle ut idag..fy fan säger jag bara.....vart kommer alla skit i från?Å varför kommer det bara mer å mer?




Det är så som marcus skrev i sin blogg, att man tänker tillbaka på tiden förut, man vill att det ska va som då....Man bara hoppas att det kan bli så...

Men tyvärr det kommer aldrig bli som förr, folk försvinner och dom försvinner verkligen....dom kommer aldrig mer tebax....


Men jag vill fortfarande ha den GAMMLA GODA TIDEN!!!!

Det som är gjort är gjort, inget man kan göra åt....så de kommer aldrig bli bra....

Vi får glädjas åt de vi har istället...


jaja de blev ju fan bara skit av detta blogg inlägg..hehe så kan de bli när man har miljoner saker i huvudet som behöver komma ut, men man vill inte blotta sig helt....


En låt som alltid kommer ha fina minnen... Miljoner indeaner..............................



Ge mig hopp, ge mig stöd, ge mig tron tillbaka....

Kommentarer
Postat av: Mikael

Mycket saker du skrev som man kan tänka igenom ja.

Och låten Miljoner Indianer, mm underbar låt och fina minnen till den.

2008-01-21 @ 00:06:28
URL: http://sadhistory.blogg.se
Postat av: A

Det komemr att bli bra linda, det kommer att bli bra.

2008-01-21 @ 06:24:00
URL: http://ekis.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0