grinig

idag har alexander varit grinig å kinkig...inte velat sova elle nått......så nu på kvällen så kokade vi en napp och provade...han verka gilla den.....fast jag ville helst inte börja med nån napp än på ett tag...men kan ju hoppas att allt går lika bra med ammningen som innan....annars är det väl bara att sluta....

annars tycker jag dagarna bara springer iväg, tycker man inte hinner med mycket.....
skulle byta gardiner idag men ett endaste rum hann jag med..*suck*

finns så mycket jag skulle vilja göra men jag hinner verkligen inte..

å våran pojke bara växer å växer..och snart så är han 1 månad åxå..ojojoj

är lite glest med bloggandet från min sida just nu...men försöker skriva när jag hinner.....sen ska man ju ha nått att skriva om..hehe


Har en fråga...

Vilka vill vara med på en film/spel kväll nu fram över??

elle de blir väl mer eftermiddag/kväll....inte mitt natt som förr....hehe
Skulle ju vara kul om nån skulle vilja det....men de är väl bara jag som vill det...


jaja ska väl gå å försöka sova nu..men med min otur så hinner jag bara slå ner huvudet mot kudden så vaknar alexander å sen vill han bara sova på min mage...så jag måste ligga på rygg hela natten...

ha en trevlig natt!!

Älskar er!pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu... jag slutar halv fem på tisdagar & torsdagar och halv tre på onsdagar. fredagar är lite olika.

2008-01-30 @ 06:34:33
URL: http://icis.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är det nog många som vill. =)

2008-01-30 @ 15:57:44
URL: http://ekis.blogdog.se
Postat av: Mikael

Jag vill!

2008-01-31 @ 18:24:09
URL: http://sadhistory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0