söndag

ja tycker allt går så fort..alexander är nu 4 veckor..ojojoj säger jag bara..tycker de va som igår man låg där med värkar..hehe

tycker att ena dan är det måndag sen så är de söndag på engång igen..hehe

Nu ska mamma å pappa köpa hund, så fick förfrågan idag om jag kunde ställa upp som hund vakt när de krisar för dom nån gång...å de kan jag väl.....de negativa är väl att marcus inte kan vara där å hälsa på så länge  eftersom han blir så dålig....

ska livet vara så här??bara gå på som en lina....svår känsla  de där som jag har...

vill bara att allt ska va bra nu så jag kan få göra det!!haahaa  jag är fan sjuk...

jaja ska väl gå 5till mina pojkar nu....alexander är inte ett dugg trött så känns som de komme bli en dryg natt detta...

ha en sånn bra natt!

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0