över

Ja då var dessa 2 dagar över =)  har haft fullt upp med fullt hus hela dagarna. nu hoppas jag på att kunna pussta ut och få ta nya tag och krafter inför nyår och det nya året.
än så länge så vet jag inte vad som komme ske under nyår, men jag vill nog ta det lungt med min underbara familj!

Jag är super nöjd över alla paket jag fick och lika så alexanders paket. =)
 
Är ganska trött nu så ska väl tassa ner till sängen och dunka huvudet mot kudden.
men jag kan väl försöka skriva mer om våran julafton och våran juldag imån elle någon annan dag.

Ha en bra natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Änt de sköönt som f***n nu när det är över?? Ja säger bara de att...guuu va skönt. Nästa år blire utomlands kan både ja o daniel säga =) usch..allt stimm o stök bara för en enda dag..typ...nej usch! Hoppas ni haft de bra iaf...få synas snart non da...pok från oss =)

2008-12-26 @ 14:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0