nu

Nu så  syns dom andra inläggen åxå.
det måste ha hakat upp sig just vid lunch tiden.
Så nu behöver jag ej skriva om det ena inlägget =)

Ska skriva en kort blogg här och nu!
Jag ska snart springa ner och sätta in potatisgratängen i
ungen för den är klar snart.
För idag ska jag bjuda marcus på p.gratäng & fläskfilé
& beasåsen får inte glömmas =)

Sen står det en liten pressent å vnätar på han på bordet!!
De skulle igentligen bli hans ena julklapp men han får ta de som pressent
eftersom jag inte kunde åka å köpa någon pressent idag.
Jag har ju allafall lite längre tid på mig att hitta nya julklappar =)

Ska hoppa in i duschen nu efter detta inlägg och duscha av mig snabbt.
För annars lär jag väl inte få någon kram eller puss.
för jag stinker svett i mpnga lass.
Har hållt igång hela dagen så de är som ett gympass för mig =)

Började med tabletterna som mormor å petra tippsat om och dom har funkat!!
Så jag ska nog fortsätta med dom sen efter denna om gång är slut.
Det hjälper en att vara pigg och orka med.
Efter att tagit den imorse så tog det ca. 20 min sen var jag
pigg och alert.Å de håller i sig  ännu.

Jag brukar vara apatrött hela dagen annars.
Tack gode gud för att du uppfann dessa tabletter!!


Nej nu tackar jag för mig annars brinner nog köket ner snart =)

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: sadhistory

Vad är det för tabletter?



Roserot?

2008-12-03 @ 00:30:21
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: sadhistory

?????

2008-12-04 @ 14:31:58
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: linda

de är tabletter för kvinnor. dom heter 100% netrual

PH-kapseln den stöter bort dom trötta hormonerna så mam blir pigg och orkar mycket mer. och dom tar dessutom bort sötsuget!!

2008-12-04 @ 18:37:44
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: sadhistory

Låter som kloka tabletter :D

2008-12-05 @ 03:58:30
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej hej!



Jag tänkte bara höra med dig om hur Ph kapslarna funkade för dig? Om du vill dela med dig av det såklart :)

Fick du några biverkningar tex?

Jag är nämligen lite i valet och kvalet om jag skall våga testa dom eller inte... Har en väninna som dom funkat jättebra på, men finns ju knappt någon info om dom nånstans, så då blir man ju lite fundersam...



Hälsningar,

Madde

2010-08-16 @ 09:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0