lördag

Ja nu snart är denna vecka över
och jag räknar ner tills på måndag.
det ska bli så skönt att komma iväg
på en mini semester bara jag och marcus
att bara få rå om varann ett par dagar.
Men jag skulle vilja haft alexander med
oss också, komme ju sakna han så mycket!

Alexander blir 11 månader idag så nu
är det bara en fjuttig liten månad kvar
sen är han stora pojken!
Fan vad tiden går fort.

jaja Ekis kom ju hit på torsdagen och vi
gick och köpte pizza och kolalde på
film. Vi började med att se saw 5.
Men jag ahde ju inte sett någon annan
av  alla saw- filmer så marcus laddade ner
1.an åxå. Så de blev att kolla på saw 1 åxå.

Sen på fredagen så ahde inte alexander nå
feber och han verkade mycket piggare så
va åkte och handlade och åkte förbi
1000 eldar i kvarnsveden.

men när vi kom hem så hade alexander feber än då,
han hade något på 39 graders feber.
Så han fick gå å lägga sig och vi kollade på
mariestad - leksand som visades på tv.
Sen käkade vi tacos =) som alltid!!!!!!!
Det blev även att kolla på saw 2.

Så nu är det bara saw 3 och 4 kvar!
men det måste ju komma en 6 åxå för så där
kan det fan inte sluta =(

Å jag har varit så glad hela dagen igår och idag
för det har snöat hela tiden.
fina vita snöflingor!
Så då sitter man där med sina varma kopp med te
och kollar ut genom fönstret och då känner
jag verkligen hur lycklig jag är.
Vilken underbar familj jag har här hemma
och vilka underbara vänner jag har.
Jag är lyckligt lottad!

Man ser alla barnen leka i snön, dom
är helt tokiga i snön och så glada!
Man tänker tillbaka på hur det var själv när man var liten.
Jag drömmer mig bort!

JAG MÅR BRA!

Nu har jag precis varit ute och skottat undan all
snö på våran ingång.
Sen gick jag iväg med lite sopor åxå.
Så tänkte skriva en liten blogg här,
innan dom kommer och lämnar erik här.
Dom ska och hämta ett bord och erik tröttnar så fort
på att bara sitta i bilen.

så får se vad som komme hittas på här.
Alexander har ju fortfarande feber nu igen då.
Så man kan ju inte vara ute så mycket med han.

Men jag och alexander får väl mysa på idag.
för sen ikväll ska marcus på julbord  med jobbet
så vi ska mysa ner oss här hemma vi =)

Nej nu är dom på väg så ska väl ner och fixa lite
innan dom invaderar lägenheten =)

Ha en super bra dag allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skönt att höra att du mår bra :)

2008-12-06 @ 10:57:06
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0