Kryssning

Hej Hopp!
Då sitter man på T-Centralen i stockholm.
Kryssningen var bra och rolig.
Den behövdes med andra ord!
Jag har haft det bra och mysit,
och en helt underbar kryssning.

Så detta ska göras om, men jag
har sagt till marcus att alexander
ska få följa med åxå men de får bli
när han är nått år  iallafall.

Vårat tåg hem går inte förens 12.45
så vi ska få vänta i 2 timmar och
45 minuter från att vi kom hit.
Men lite av tiden har ju gått redan!!

Jag har tyvärr inte kunnat blogga
från min mobil, men marcus har
bloggat på från hans mobil under
resans gång. Tyvärr så har han
massa konstiga namn på mig
för varje gång, men de kan man
ju se genom fingrarna.

Jag har saknat min lilla älskling
däe hemma, men de har gått
bra iallafall.
Som tur är så hade jag en
bild på alexander med mig! =)

Har i stockholm är det inge snö alls
och därför ingen julkänsla =(
Så nu vill jag hem till mitt lilla
borlänge och njuta av snön och
invänta julen =)
För det är väl snö kvar???

Nej ska ta och runda av här och nu
annrs komme ni få kramp i ögonen innan
detta inlägg har lästs klart.

Får skriva mer sen om vad som hände
och skedde på båten.
Men vissa saker stannar bara kvar på båten!

Ha en super bra dag!!


Kommentarer
Postat av: ekis

"vissa saker stannar kvar på båten"



Jag tror dig! =)

2008-12-10 @ 17:14:47
URL: http://ekis.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0