Ångest

Nu så ska jag försöka skriva det lovande inlägget om vad det är för något som verkligen tynger mig just nu.

Men först tänkte jag skriva lite skit vad som hännt idag för de komme jag nog inte vilja eller orka göra efter att jag skrivit ner allt de andra.
Nu låter det ut som om de komme vara jätte mycket men de komme det inte, men jag blir så ledsen och nere av det så just därför tycker jag att det är drygt.

Nu har jag försökt att laggt alexander sedan sju tiden men han verkar inte vilja sova.Elle jo han somnar men sen börjar han grina efter ca 10 minuter varje gång. Hoppas han sover vidare nu iallafall.

Marcus jobbar idag med så han slutar väl kvart över åtta.Och när han kommer hem så ska han få en kall kyss från mig!

Jo så här är det:
Imorgon så åker mamma och pappa på kryssning och dom komme hem igen på lördag.
Så jag ska vara barnvakt åt Erik och hundvakt åt Rillo medans dom är borta.
marcus han komme jobba alla dagar förutom lördagen när dom komme hem, så jag komme ha alexander åxå.
Jag har försökt fått fram att jag vill sova här hemma eller att marcus sover i amsberg med mig.
men han vill inte sova där eftersom han känner av  katterna och hunden.
Och han vill inte att vi sover här för han tror han komme känna av hunden.
Själv så är jag rädd,ledsen och har världens ångest.
Jag vill inte sova själv i det dära stora huset, jag är fan mörkrädd och det låter så konstiga saker där.
Att jag sedan ska ha både alexander och erik med mig de gör ingen skillnad.Dom ger mig inte samma trygghet som jag känner med någon annan vuxen.
Hällst vill jag vara här hemma, för då kan alexander få sova i sin egna säng, han sover ju alltid bäst hemma i sin egna säng.Jag kan fortsätta plocka lite och städa så slipper jag ha miljoner saker som ska göras dagarna innan julafton.Det är närmare till allt här och jag känner mig inte instängd här.
Rillo är ju ute för det mästa, det är ju på kvällen/natten han måste vara inne och han kan ju bara vara i hallen.Plus att jag städar ju hela tiden efter han.
Erik vill åxå vara här.
Plus att vi har ju båda bilarna så marcus skulle ju kunna ta den ena till jobbet då.
Det enda jag behöver göra i amsberg är att ge katterna mat, släppa ut och in dom. Sedan måste jag själv klart elda.
Men ja marcus vill inte och jag vet inte längre vad jag ska göra. Han blir så sur när jag försöker förklara för han tycker att jag tjatar om det hela tiden.
Men det han inte tänker på det är hur jag mår, för jag kan inte svika mina föräldrar nu och ingen annan kan ha erik å rillo. Dom flesta är borta elle jobbar.
fan blir så less på detta.
Men när jag å marcus inte bodde ihop då sov han var och varannan dag i amsberg med mig, plus att då fick katterna vara i mitt rum åxå. Så du kunde han stå ut ju. Varför kan han inte se till mitt bästa och låta rillo vara här i 2 dagar sen är det över.
Jajaj skit samma. för det jag säger det hör fan ingen. hur ska jag få min röst hörd?? hur ska ni förstå??

Jag är trött och matt redan nu hur fan ska jag klara av detta??

Jaja nu börjar han skrika å gråta igen så jag kär väl avsluta här och nu. Men jag fick då ner allt.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0