Åker

Nu ska jag bara packa det sista
sedan åker vi upp till amsberg.
Med en stor suck kan jag på peka.
Men men finns inget att göra åt.

Men jag ska ha detta i mitt minne.
Men de är väl som vanligt bara jag som ska stå
ut med massa skit hela tiden.

Tänkte vara snäll och fixa lite med de
sista julklapparna, men nu vet  jag inte om det
hinns med.

Det visar sig ska ni se.

Nu ska jag inte dra ut på tiden här elle,
jag har ju en bror som ska hämtas på dagiset
om en stund och innan de så ska vi ha packat
upp och sånnt.

Kan inte riktigt betämma mig om vi ska
beställa pizza ikväll elle imorgon kväll.
Men de lutar åt imån.

Nu ska jag dra från detta varma hem.
Kanske skriver mer ikväll om jag får igång
bärbara datorn i amsberg.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0