30/12 - 2008

2009 kommer emot oss med storm steg och det är bara timmar kvar nu, elle ja 1 dag iallafall.
Tänkte att jag skulle skriva om året 2008 här då som alla andramen såg nu att tiden runnit iväg väldigt fort idag så måste ta oss till amsberg för att att lite pannkaka =)
Väntar på svar från erica om vi skulle till kupolen/stan sen, men de har inte plingat i min mobil ännu så jag vet ej hur det blir med den saken ännu. Det visar sig så småning om ska ni se.

Känns som att det är mycket att göra idag, ja alltså som alla andra dagar i mitt liv =)

Men det blir då att spela bingolotto ikväll eftersom vi fick en sånn i julklapp. så nu hoppas jag på att stor vinsten hamnar här=)
Är sugen på nått riktigt gott att äta ikväll men både frysen å kylskåpet är så tomt att det ekar, så blir det när man väntar med att handla till de sista dagarna =)
Men de får visa sig vad det blir ikväll till mat och allt.

Idag så blev jag först lite rädd sedan blev jag både glad och lessen. Underliga drömmar man har.

Jag är helt klyven, jag vet faktist inte om det är nått jag vill just nu. Jag har ju drömmar och mål men dom är alldeles för höga för mig har jag insett. Komme nog inte lyckas med nått av det.

Varför ska alla andra runt om mig få de så bra, och jag står bara och stampar på samma plats och vill verkligen iväg.
Hur ska jag kunna komma vidare??

Jaja de får bli ett inlägg om året 2008 senare idag och kanske ett inlägg så ni fattar vad allt rör sig om.
Men tycker samtidigt om att vara lite hemlighetsfull =)

Jaja ha en så bra dag idag med 14 minus på termometern...bbbbbrrrrrrrrr


Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru du, nu måste jag bara skälla på dig lite :) "alla andra har det så bra och jag står bara och stampar på samma plats". vem är det egentligen som har gått och skaffat sig barn och familj det senaste året ? vem är det som får se nya saker varje dag, se din lilla utvecklas. så jag kan då inte tycka att du står på samma plats, inte vad gäller den saken iaf :)

2008-12-30 @ 11:52:09
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Happa

Håller med Erica

2008-12-30 @ 17:02:24
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0