Måndag

Ny vecka igen då..hehe  snart är det väl nytt år åxå  =)
Dopet gick bra, de va alexander som hördes i kyrkan, han skrek å prtata för sig själv å när han hörde att det ekade så skrek han ännu mer..=)  Till slut så svarde lucas åxå..haha


Idag så har jag å alexander träffat annsofie och elvira på kupolen, så vi gick runt där å snacka lite skit m.m

Sedan gick vi hem vid halv tolv, då åkte jag iväg med mamma och skulle hjälpa henne å handla för hon hatar vekligen att stor handla själv...så marcus  gav alexander mat.... sen verkar de som att dom åkte till alexanders farmor å ha varit där hela dagen.....
jag som ville ha en bamsekram när ja kom hem..men nej nej inte det..=(

Ska väl försöka fixa lite nu medasn dom är borta.....få se vad som hinns med..hehe

varför känner jag mig inte hel när du är borta, första timmen gick bra men sen så tycker jag att jag ser dig över allt och vill bara ha dig vid mig.....
Du är min ögonsten du är mitt allt å aldrig vill jag förlora dig!!!Du är min dyrbaraste skatt!!

jaja nog från mig...

älskar min familj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0