dop

ja de är full rulle hela tiden...men vi han klippa gräset å sånnt igår iallafall...så nu återstår det att byta ut alla däck m.m om vi hinner de ikväll elle imån...men de msåte göras nu under helgen iallafall...

ska snart gå ner  å göra mig iordning, sedan ge alexander mat å fixa till han lite åxå....sen åker vi till ludvika på lucas dop... vi samåker med mamma å pappa...så marcus tog våran bil idag....

Våran lilla bettan som man lär gunga igång =)  haha

var i väg å köpte nya fälgar till bilen igår, sen på kvällen efter marcus hade slutat så åkte vi på leksand-brynäs  men dom fick tyvärr stryk...men jag köpte en leksandströja till alexander för endast 50 kr...den var ner satt i pris...hittade en huvtröja med byxor åxå men de fanns ej i alexnaders storlek för de va så ur plockat eftersom allt ver ner satt...

jaja nu ska jag gå annars hinner jag inte fixa allt....

fixade dop presenterna igår iallafall...Plus att jag inhandlade lite kläder till mig själv åxå....tyckr de fan är hål i alla mina kläder nu...vart fan kommer hålen i från??

ha en trevlig lördag!!

älskar min familj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0