bilägare

tog mitt pick å pack och drog med mig mor å far till linköping i tisdags...vi åkte kl.6   vid  17 tiden så kom vi hem igen, fast jag i en egen bil, så nu ha man blivit bilägare....men jag å marcus har bilen tillsammans så de är våran bil!!!  skönt med en kombi så man får in barnvagnen utan att krångla..=)

Men jag är ingen person som ska köpa bil inte, för nått blir ju alltid fel....=/

jaja de är så mycket jag vill hinna med att göra idag men om jag känner både mig å marcus rätt så hinner de fan inte bli nått gjort....=)

men jag får väl försöka börja lite smått nu sedan får jag försöka göra så mycket som möjligt den lilla tid alexander sover..


Jo just ja  i natt så sov alexander hela natten igen...ha la sig 20.00 men han somnade kanske vid 20.40  sen vakande han 07.20 imorse....de ni!!!!
Hoppas han håller i detta å sover hela nätterna nu så kan han ju flytta in i sitt rum snart...fö de är bara lite små fix kvar där inne nu sedan kan man ställa in sängen dit....


nu ska jag busa lite med alexander innan vi ska ut i det ruggiga vädret på en liten promenad så han somnar....

ha en trevlig dag!

Älskar min familj!<3


Mina älsklingar myser
Min familj myser!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0