Åker

Ska väl skriva ett inlägg innan jag och alexander åker på minisemester igen...
Alexanders mormor och morfar har hyrt en stuga i orsa (tradition inom familjen).
Så idag åker jag och alexander till orsa och blir kvar där tills torsdag elle fredag.Marcus jobbar så han kan tyvärr ej följa med.
Så nu ska jag ge alexander mat sedan ska de packas och fixas.Kan ju hoppas på att de kan bli lite fint väder där så alexander kan få bada i sjön åxå..=)
Lite tråkit att bara sitta inne i en stuga å inte kunna gö nått...=/  men pratade med dom nyss och de regnade inte så dom hade varit ute hela förmiddagen idag... Lika igår när vi hade regn då hade som sol...de där är sjukt de där...haha

Både jag och alexander komme sakna marcus enormt mycket, jag gör det redan nu...hehe  hade ju varit roligare om han kunnat följa med, jag har då bara bra å roliga minnen från orsa med han där..=)

Jaja nu ska hag väl göra nå nytta här innan vi åker....

Jag tror sommaren är över för våran del nu..=(



Marcus vi saknar dig redan, å mer kommer vi sakna dig! Men vi höres ikväll iallafall. Du får ha de så bra...Vi älskar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0