Söndag

JA idag är en sånn där dag man känner att man vill göra mycket....fast de blir nog inget gjort här....man har liksom ingen ork till allt å om man ska priotera vad man ska göra så blir de aldrig av..haha

jaja får väl se va som händer å sker idag då....



Får väl kanske uppdatera ikväll om de blev nått gjort idag elle inte..hehe


Tycker ni fan kan stå för vilka ni är som kommenterar...

Anonym va ä det för nått??då behöver man inte kommentera heller...hur ska man annars kunna svara???
Fegt säger jag bara, stå för den ni är istället....


Jaja är lite på sur humör idag fast ändå är jag glad..haha  mmm hur går de till??

jaja ska väl försöka övertala min gubbe att vi ska hitta på nått....


älskar mitt charmtroll!!puss

Kommentarer
Postat av: Mipa

"Anonym va ä det för nått??då behöver man inte kommentera heller...hur ska man annars kunna svara???
Fegt säger jag bara, stå för den ni är istället...."

Håller med!

2008-04-13 @ 15:07:15
URL: http://sadhistory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0