natti natti

japp ska sova snart hoppas jag,,,fast har ett busfrö som ligger å pratar i sin säng just nu....tror han blev pigg..=(

De ha varit en jätte skön dag idag med sol å värme.....blev så glad då..=)

Vi har varit ute å alexander va ute å kolalde han åxå...vilka ögon han hade!!!hehe

idag så skrattade alexander innefrån hjärtat....å va gulligt de lät...vill bara höra det mer...skulle kunna smälta för det ljudet!! =)

HUmmmm jaja ska väl dra till sängs nu..ska upp i tid imån...

lillkillen ska vägas,mätas å få en spruta....
å jag ska städa inne, städa bilen å baka kaka!!!=)


Saknar Erica så enormt mycket just nu.....så ska fan ta mig i kragen å palla mig dit.....skärpning linda...

jaja haen trevlg natt"""

älskar mina pöjkar!pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0