lördag

humm ska handla snart för sedan ska vi grilla...sista grillningen innan vintern...fan hatar verkligen hösten....vill att de ska komma snö!! hehe

sitta inne med tända ljus och dricka te och kolla ut i det bäcksvarta mörkret och se de stora fina vinta snöflingorna falla tungt ner mot marken...ja den känslan längtar jag till...hehe  sen ska man ju hitta nån som vill dricka te och äta pepparkakor,lussebullar och mysa med mig!!!haha

jaja jag är knäpp men hellre kallt och snö än bara kallt,mulet,svart och dystert....fan blir så deppig på hösten....


jaja ska dra nu...

älskar er!pussa

Kommentarer
Postat av: icis

jag dricker gärna te med dig i vinter gumman :D

2007-09-22 @ 18:04:37
Postat av: Happa

Ja uch hösten är deppande ja. Vintern är jävligt mysig ibland men den är dock för lång:S Sen höst kylan är rätt skön ibland men inget av det slår ju en sommarvärme då man kan ligga på en strand, jaja bara invänta sommaren typ :)

2007-09-25 @ 03:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0