Vinter

elle ja jul eller va fan som helst...blir så less på detta väder....de kan väl förfan komma snö iallafall så de bli vitt ute.....har ingen vinter elle jul känsla....


Tror jag bryter ihop snart....kan inte sova hur trött jag än är så kan jag verkligen inte sova.....går runt och är trött hela tiden....har så jäkla ont i ryggen....om man ligger i sängen så finns de inga sköna ställningar för den ena gör ont å den andra är obekväm.......*suck*

21 dagar kvar.....fast hoppas ändå på januari så 23 dagar tycker jag..hehe   men samtidigt kan han få komma nu åxå!!!


Hur kommer det bli??Bra?Dåligt? Underbart? Förjävligt?   ja hur??


Jjaja vet ej vad som händer idag men vill att nått ska hända å ske iallafall så man kan gö nått.....

ska tjata lite på marcus om att vi ska hitta på nått...hehe


Nu är de tomt i bollen hos mig så de får räcka för denna gång...


Vänner betyder allt för mig!!


Älskar dig marcus!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0