Nyfikna

ja folk ringer på mobilen å hemtelefon för dom undrar om man åkt in elle har fått nån bebbe....
Om man inte svarar på mobilen så tar det några sekunder så ringer de på hemtelefon, å om  man ej svarar där heller så ringer dom till mamma å frågar om man åkt in..hehe  alltså va nyfikna man kan va...man missar inte när någon fått barn...så dom behöver inte hålla på så..hhehhee  börjar bli skapligt drygt..

de är faktist 10 dagar kvar....så allt kan hända   ....   mer elle mindre??


Någon som vågar gissa på ett datum??

Jag tror på 8/1-08
Mamma tror på 7/1-08
Farmor tror på 24/12-07

Några fler??

Idag ska vi till kuppan å inhandla de sista julklapparna...så de ä gjort....

Nu är frågan ska jag bara sitta stilla å inte göra ett skit så den lille blir kvar till januari elle ska jag springa runt som en tok så han kommer i december??hehe

jaja ska kolla vidare nu....


Älskar dig marcus!!

Älskar dig lille skrutt i magen min, som boxar å sparkar så revbenen snart spricker..hehe

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok men då är du välkommen hit på nyår då om du inte ligger på bb el har något annat för dig :)

2007-12-21 @ 10:28:52
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0