Monopol

hehe japp nu marcus,ekis,happa å jag spelat monopol i  ca. 5 timmar  hehe  vi är knäppa vi....


så ska sova nu om jag kan somna...

har haft ont hela jävla dan idag så jag suckar högt...


Erica vi ska fixa detta, för du betyder allt för mycket för mig...så nån dag efter ditt jobb tycker jag att vi ska hitta på nått....för jag kan ju typ hela dagarna eftersom jag är sjukskriven.....saknar våra stunder som fan.....


jaja orka skriva mer nu..

är så jävla övertrött så sitter å skrattar åt mig själv....haha

hej svejs leverpastej!!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

galningar :p

2007-12-04 @ 04:23:23
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Mikael

Sådär runt tre tiden såg alla väldigt trötta ut :) Inte bara jag som tog fel spelpjäs och flyttade ju =)

2007-12-04 @ 15:53:28
Postat av: Anonym

vill du komma hit på fredag ?

2007-12-04 @ 20:12:09
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0