3 dagar

kvar till knodden ska anlända fast som sagt de kan bli före de kan bli efter...

fan de ä ju nästan storm ute ju....blåser som skjutton..hehe 

hummm ska väl börja fixa lite här hemma nu...finns  så mycket jag vill å måste göra så de är lika bra att sätta igång annars blir det aldrig gjort....

humm jag vet att jag är dålig på att vara på msn men när jag väl är där så är ingen där ute....sedan blir jag så rastlös av att sitta vid msn så länge..haha

Skönt att jul dagarna är över nu iallafall....nu är det bara att vänta på 2008 som jag hoppas kunna bli världens bästa år...


jaja ska dra nu


älskar er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men du vet, mitt humör är som en berg och dalbana just nu haha :D that's the way i am.

2007-12-27 @ 22:25:22
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0