Stressad...

Jag förstår inte varför jag blir så stressad av allt...Fast jag tycker att allt går jätte segt och vill att allt ska hända nu så blir jag ändå jätte stressad så jag inte vet vart jag ska ta vägen...

Har så mycket saker som jag ser fram emot och som jag vill ska hända nu på en gång för jag inte vill vänta nått mer...

Men försöker ta en sak i taget men då känns de som att allt kör ihop sig, och det fattar jag inte..Hur kan de bli så...

Längtar så fruktansvärt mycket till Bulgarien resan, för då får jag träffa erica, sola,bada och prata en massa skit..haha
Sedan flytten hem till dalarna  igen, ni vet dalarna i mitt hjärta!!Komma närmare vänner och familj...
Sen att ha min bäbis i famnen, den längtan är enorm och den kärleken jag redan känner.ojojoj

Sen är det en dussin saker där emellan som ska eller borde fixas....

Jaja som jag alltid brukar säga så löser det sig alltid på något sätt eller vis, men nu tycker jag att jag har får många bollar i luften och sedan har jag tagit vatten över huvudet, jag som inte ä så bra på att simma..hehe

jaja nu fick jag skriva av mig lite iallafall och det behövdes...

Älskar dig marcus!
Älskar dig lillskrutten!
Älskar dig Erica!!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Oj, du låter stressad gumman :) är det nått jag kan hjälpa till med så säg bara till :) tiden kommer gå så fort nu så du kommer inte behöva vänta länge och jag finns alltid här och hjälper till :)

2007-08-15 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0