Icis!!

Erica du ska bara veta hur mycket du betyder för mig, du förgyller mina dagar, du får mig att vilja gå över eld och vatten för att få vara med dig.
Att veta att jag har dig som bästevän , det får mig att tänka på hur lyckligt lottad jag är.
Vänskap och kärlek är viktigt på denna jord men som sagt så håller alltid vänskap längre och bättre än kärlek.
 
Av kärleken kan man bli sviken och lurad av på så många olika sätt, men vänskapen finna alltid där, den sviker inte på samma sätt.Om den ens sviker.För om den sviker så vet man att det inte var vänskap utan bara falsk vänskap.

Och min vänskap till dig är så stark att den kan aldrig svika eller lura dig.
Finns här för dig gumman och det kommer jag alltid vara....

Det känns som evigheter tills jag flyttar tillbaka men det är bara för att jag räknar varje sekund... för att jag vill avra nära dig...

Det skär verkligen i mitt hjärta att inte kunna hjälpa dig när du mår som dåligast men det jag kan hjälpa till med det vill jag hjälpa till med å de komme jag även hjälpa till med..hehe  de där blev krånligt...

Du vet att du alltid kan ringa om du behöver prata eller bolla tankar...spelar ingen roll om det är mitt i natten elle på dagen, jag finns alltid där.

Älskar dej så oerhört mycket så det finns inga ord att beskriva det med!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack gumman ! <3 Att bara veta att du finns i mitt liv och att ni snart kommer flytta tillbaka hit betyder så mycket. Allting kommer bli så mycket bättre när ni kommer hit ! Du är så underbar vet du det. Det finns ingen som du !

2007-08-16 @ 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0