Glad...

Jag är så glad....Erica,ekis,happa och linn kom hit igår och följde med på festivalen...den va inte så bra men jag hade kul och trevligt hela tiden....var liksom i ett lyckorus...blir så glad å lycklig när jag får vara med erica...Synd att dom fick åka så pass tidigt idag....om jag kunnat så hade jag hållt erica kvar..hehe 

Men nu får väl den riktiga nedräkningen börja...det är bara 9 dagar kvar...hehe
Hoppas de går fort...hehe  fast ha mycket saker jag måste fixa åxå....

jaja ska gå å slagga framför tvn nu..haha

älskar er"!puiss

Kommentarer
Postat av: icis

det är alltid lika kul att få träffa dig ! :D att veta att det ens finns en människa som du i mitt liv gör mig så glad ! du är underbar ! <3 vi ska ha så kul i bulgarien ! :D och som du säger; den riktiga nedräkningen har börjat till allt jag/vi ser fram emot nu :)

2007-08-19 @ 16:52:42
Postat av: ICIS

JAG SAKNAR DIG SÅ JÄÄÄÄVLA MYCKET GUMMAN !!

2007-08-20 @ 20:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0