Storytel

Jag har fått testat på Storytel via Buzzador. Jag har aldrig lyssnat på ljudböcker förut. Men jag tog chansen nu, eftersom jag har så otroligt svårt för att läsa böcker. Jag har inte den ron i kroppen och texten flyter lixom bara ihop för mig när jag läser.
 
Jag har hunnit lyssnat klart 2 st böcker och en var jätte bra, den andra var inte som jag hade förväntat mig.
 
En sak har jag lärt mig och det är att det spelar väldigt stor roll vilken röst som läser boken ! Jag började lyssna på en bok men den var jag tvungen att sluta lyssna på för rösten gjorde mig frustrerad,  jag kunde inte alls koncentrera mig på boken .
 
Toppen bra att man kan ha flera böcker vilande på favoriter.  Att man kan lyssna i off-läge och man kan Lyssna i vilande syften eller samtidigt som man uträttar olika aktiviteter. 
 
Jag har nu hittat ett litet knep att koppla av till!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Verkar ju riktigt bra!!

Svar: Ja det är det
Holen666

2016-07-09 @ 22:11:56
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0