Dåligt

Har skrivit inlägg men dom är tydligen helt
jäkla borta. Skrev 2 st under veckan och sen
har jag inte tänkt mer på det.
Idag när jag var in och skulle skriva,
så kikade jag på gamla inlägg och då
såg jag att inget av dom fanns där.
Jag vet inte vad som är felet och vad som kan
ha hänt.
Men tråkigt och dåligt är det iallafall!
 
Nu är jag på väg att krypa ner i sängen
för denna dag då jag är helt Slut! 
 
Har bakat och städat hela dagen från morgon 
till eftermiddagen.
Då kom släkt och vänner från min sida
för att ha lite fikabjudning för Alexander som 
har fyllt år.
 
Nya tag imorgon som gäller nu.
 
God natt på er alla där ute i stormen......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0