2016

Välkommen år 2016! 
Då är vi inne på ett nytt år igen. Sen man skaffade barn så tycker jag att åren bara springer förbi en.
Det var längesen jag bloggade och jag kan erkänna att det inte funnits någon tid till det.
 
Det har hänt otroligt mycket i våran familj sen jag bloggade sist ja både på gott och ont, ett tag hände det så mycket negativt så jag ville bara säga STOPP och ta en paus för att få andas! 
 
Men åren har gått och vi har rett ut stora stormar och blivit så mycket starkare! 
 
Tänkte skriva lite mer om allt sen när jag vet i vilken ordning jag ska ta det.
 
Hoppas ni har det bra och njuter av tiden med nära och kära!

 

Kommentarer
Postat av: Karin

Välkommen tillbaka!

Svar: Tack!
Holen666

2016-01-07 @ 11:54:49
URL: http://fjarilkarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0