12/1-2016

God Morgon!
Nu börjar jag äntligen bli människa igen.
Har jobbat 3 nätter och klev av mitt arbetspass 
kl. 7.00 igår morse. 
Då var det bara att åka hem i snökanoner,  
hade liksom snöat hela natten och snöade 
fortfarande då.
Vägen som annars tar mellan 15 - 20 minuter
att åka tog nu lite mer än en timme att åka!
Väl hemma kunde jag lägga mig och sova i
ca. 1 timme, för att sedan följa med mamma
till läkare, sjukgymnast, arbetsterapeut.
Sen blev det en lunch på stan och sen vidare
till skolan på möte med yngsta sonen
och en pedagog.
Strax efter 15 - tiden var jag klar och kunde
då ta med båda barnen hem.
Sen höll jag igång här hemma
tills klockan var runt midnatt och då
tvärslocknade jag!
Var alltså vaken och aktiv i över 1,5 dygn
innan jag fick lite sömn.
 
Men idag är det en ny dag med nya utmaningar!
Sköt om er och ta hand om varandra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0